Blandade känslor

Ni vet att jag sa att jag skulle somna innan american pie 2 var slut? 02:10 stod den på sista gången jag kollade på klockan! under den tiden blev det blandade känslor och jag är förvirrad och jag hoppas bara att det som skrevs i sms kan blir verkligligt, bara pågrund av att det är så jälva sant! Jag tänker inte avslöja för mycket.

Idag är jag på sånghumör, just nu sjunger till Soundtrack med Moulin rouge - Come waht may, efter den låten står your song med soundtrack till moulin rouge! Ibland är det bra att sjunga ut!

Nu ska jag gå ner och laga mat, vet inte riktigt vad jag ska laga! Lutar mot stekta champinjoner och paprika med korv. Låter inte gått men orkar inte göra något annat! Idag har jag inte så jätte ont i huvudet!

Kommentarer
Postat av: johanna thåström

nu har jag skickat ett mejl till dig :) glömde ta med textavsnitt, men tahoma och storlek 13 hade varit fint :) Kram

Postat av: Al!ce

sv: TAck så jätte mycket :) fin blogg!

2008-09-11 @ 12:36:08
URL: http://alicejohanssonn.blogg.se/
Postat av: johanna thåström

jag har mejlat dig nu, hoppas de funkar :)

2008-09-11 @ 12:37:27
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback