bara jälva skit inlägg hela tiden

Hur rolig kväll har jag på en skala ett till tio när jag lyssnar på Fronda - Efterblivna? Har jag kul? NEJ! Gråter gör jag också för den delen! Jag är så jälva röksugen, jag är så jälva nära på att röka. jag är fan inte starkare än mig själv!
BIRA BIRA BIRA BÄRS BÄRS BÄRS, mogen lördag kväll jag har... Leende guldbruna ögon, har jag förälskad mig i, just dina guldbruna ögon... bla bla bla bla bla bla.. rolig har jag ta mig fan visst! STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILA NAAAAAAAAAAATT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIIGAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAAAAT, AALLT ÄR FRIIIIID STJÄRNAAAAAAAAAAAN BLIIIIIIIIIIR, ni ser vel att jag har roligt eller hur ? JAG ÄR EN BRAT DET HÄR ÄR MIN LIVSSTIL, yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Kanske ska lägga av nu? inget roligt inlägg kanske! JAG BEHÖVER RÖKA! jaharåååååå




mitt arsle på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback