bajs eller något

Min kväll är typ förstörd enligt mig själv! Jag gick till ica förut och skulle köpa mig lite godis, tänkte vi har ju cola hemma och en sodastreemer (?) så jag behöver inte köpa läsk. Kommer hem och märker att flaskorna till sodastreemern är borta och colan som var full? Hur kom det sig? Ensam hemma och allt fanns bara för en timme sedan! Colan vet ingen vart den har tagit vägen men flaskorna till soda har syster tagit med dig ut! Jag blev så arg att jag började gråta! Det går inte att se på film äta godis och popcorn utan läsk! Inga pengar hade jag till att köpa läsk heller! Hur kan jag börja gråta? Det är rökningen som gör mig sårbar. jag förstör bara mig själv genom att inte röka! Bajs på allt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Syster sa för 50 minuter sen att hon skulle komma hem. Kommer hon hem snart tror ni? Jag gissar på runt tolv, hatart! Kuken i fittan är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback