arg och ledsen!

Ibland blir jag så arg på mina föräldrar. När man är sjuk så är det inget för dom.. Dom bryr sig inte utan man ska ändå gör allt som man ska göra hemma! nu fick jag skit för att jag gick ut och köpte halstabletter och pratade några minuter med nathalie för att höra allt man har missat! Jag har sagt att jag inte packar upp min väska längre, och hela världen går under för att den ligger lite kläder på väskan och ett par skor! jag önskar jag hade min egen lägenhet så man får vara sjuk själv och inte behöva tänka på att det ligger lite kläder på golvet när man är sjuk utan kan ta det när man orkar! Jag blir så jälva frusterad över det!
man får inte vara sjuk i sitt egna hem, vart ska världen ta vägen?

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och tycka synd om mig själv, ungefär som det är varje kväll! Gråta och hoppas att livet ska bli bra någongång, jisses! Jag har fan ett sådant patetisk liv.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Usch, det låter inte alls roligt. Först att vara sjuk och sen ha föräldrar som klagar ...



Ja visst kommer dom bli söta ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback