min magkänsla säger

Nu vill jag skriva av mig lite!

När allt säger stop, även hjärnan uppfattar att det inte stämmer. Så känner jag jus nu, inget vill fungera för mig och jag kommer ingen vart. Jag står fast på samma punkt, mina ben vill inte röra sig, Jag försöker säga till omvärlden att jag vill komma härifrån. Jag är som luft, som att jag inte står där och skriker. Ingen hör mig och vill hjälpa mig. varför finns jag inte för omvärlden? Varför är det ingen som vill höra på vad jag har att säga? VARFÖR BRYR SIG INGEN? Jag börjar fråga mig själv om det är så här mitt liv kommer se ut! ett liv utan pojkvän, utan riktiga vänner som stannar och frågar hur jag mår, eller lärare eller föräldrar som frågar om jag trivs, tycker om det jag gör hur jag mår. varför är det ingen som verkligen kan lägga energi och fråga hur jag verkligen mår och om jag trivs med mitt liv. Om någon skulle komma fram och fråga och kolla mig djupt i ögonen och fråga "hur mår du alexandra" skulle jag svara "hjälp mig så kan jag berätta" Det skulle vara mitt ända svar. Jag hatar mitt liv, jag kommer ingen vart. Jag försöker och försöker men ingen ger mig beröm för att jag försöker. Jag vill inte ha mer nätter som innehåller gråt och räddsla. Jag vill ha vanliga nätter utan min räddsla för allt! Jag vill inte flytta varje söndag, jag vill inte packa ner mitt liv i en väska mer. Jag vill ha mitt liv på en plats, inte två! Medans mina föräldrar säger "du kan inte få det bättre" knyter det sig i magen och jag får fram paniken inomdbords och jag går där ifrån med gråten i halsen fast jag egentligen vill att dom ska krama mig så jag får gråta ut. Jag behöver höra hur vacker jag är, hur bra personlighet, mitt skratt och hur fint mitt leende är. Inte att jag är tjock, klär mig fult och är ful. Jag klarar inte av att höra det fast att det är rätt. Ni ska vara mina föräldrar men jag ser er som mina vänner som säger sanningen. Jag klarar inte av att höra sanningen, sanningen om mig själv. Jag vill inte mer, jag vill inte höra mer. Jag vill skrika mot alla och säga hur mycket jag hatar allt medans jag vill älska allt. jag vill verkligen göra det! min magkänsla säger att det är lika bra att ge upp allt som jag försöker med men jag vill inte ge upp men jag brukar lita på magkänslan så kan vel lika gärna göra det nu med!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! va gott det lät!



Allt bra med dig?



Puss!

Postat av: caaarrro

du vet att du alltid kan prata med mig gumman, jag finns och jag bryr mig <3

2008-10-12 @ 21:26:21
Postat av: sheima

åh jobbigt att du tänker så mycket. finns nog såna perioder för alla, hoppas det blir bättre!

2008-10-12 @ 21:31:55
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Marie

Men gumman det låter inge vidare.

Jag har tur och har jättefina vänner och det är jag så glad för!

kram

2008-10-12 @ 22:39:26
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback