Tillbaka!

Nu är jag tillbaka! Vårat trådlösa nätverk har gått i "konkurs" så vi drog i modemet igen, alltså går det väldigt segt! men tillbaka ska jag vara nu igen, utan massor av problem med internet! Det har hänt ganska mycket nu sen i tisdags! Jag har fått en ny praktikplats, och det är på K-rauta. Ganska slappt faktiskt och ganska skönt! Det har fixat sig och jag är så glad för att det verkligen har det nu! nu kan jag gå upp på morgonen och fatta att jag slipper tråkiga tider och ha ont varje dag i mina knän och rygg! Fantastiskt!

Idag gjorde jag mitt repotage på IV valet! Cyklade ner i morse till min extra mammas dageis och tog lite bilder! Ska visa er några sen, ska bara fixa till dom! Sen är det på barn och deras barn kanske inte vill ge ut så ska fixa till det lite! Men vänta bara det kommer bilder! Känns så skönt att sitta på sin vanliga plats framför datorn och berätta massor som har hänt! + att jag kan ladda hem mer high school musical låtar. Fantsiskt! Nu ska jag börja med bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback