skor hit och dit

Nu har jag börjat böja lite på knät men jisses vad det dunkar! Nu kom min lillasyster hem och direkt blev det fullt hus! Nu har hon varit hemma i 1 minut och dom skriker redan på varandra där nere! Hoppas hon tar med sin mina panodil upp som jag bad henne förut då jag skickade ett sms!

Nu ska jag hoppa i säng och imorgon hoppas jag att jag får sova, min syster ha något att alltid vara arg och skrika på morgonen trots att hon vet att hennes syster sover! Imorse kom hon in rusande och skrek att hon ville låna mina stövlar. Sen skrek hon på mamma, jisses amalia! Förstår ni varför jag vill flytta hemmifrån?

Sen idag efter hennes skola så ville hon låna dom eftersom jag sa nej imorse men då var det snälla toner då jag inte behövde betala henne 100 kr jag är skyldig! Tänkte hon vet ju tar hon sönder dom blir jag ju 399 kr rikare som dom kostar så får jag ett par nya!

Nog med det, nu har jag missat en kvart av Grey. bara för att skriva här! nu säger jag godnatt!


jag natta sanna och sandra ut gång för några helger sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback