natti natti

Eftersom det är skola imorgon för min del kanske det är dags att hoppa i sängen och dricka min cola jag köpte förut!
 Jag ser inte fram till skolan imorgon, för jag vet att det inte kommer bli någon rolig dag! jag har estetisk verksamhet och sen ska jag beställa studentmössan och små sakerna till studenten!
Tänker nog inte gå på IV valet, ska säkert ut och fota och det lär jag aldrig palla! Lika bra att gå dit och prata med henne eller ta det på måndag!

Jag kan säga till er att duscha håret var mycket skönt, nu är det nytvättat och luktar gott! Jag hoppas även också på att jag ska kunna sova inatt, inatt sov jag kanske bra! Jag kan inte sova som jag vill eftersom knät är i vägen! men har börjat att kunna ligga lite haft på sidan iallfall! det är power!

Sitter och laddar hem lite Dj tiesto. hur bra får man vara? YeaaaaaaaaaaaaH!


Jag var trött och seg efter titthålsoperationen i tisdags!

Kommentarer
Postat av: GM

Okej ja jag är rätt trött jag också nu, gäsp :P



Ha det så bra.

Postat av: Anonym

Sov så gott :) Natti natti.

jag själv ska jobba natt :( Mindre skoj:(

2008-10-09 @ 22:39:54
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-10-09 @ 23:06:40
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback