mycket händer!

Just nu är det så mycket som händer som kostar pengar, pengarna jag inte har!
Pengar till studentmössa m.m ska betalas snart! Studentkryssningen ska betalas om 30 dagar från och med ikväll. Jag har inte pengar till det. Jag börjar få lite smått panik och vet inte vad jag ska göra! Jag lever på 1050 varje månad och med det ska jag köpa allt jag behöver själv t.ex som jacka,kläder, skor, fika, festa, krogen! Det går inte med så lite pengar! Jag behöver pengar!

1009 kr ska betalas in till studentmössan m.m
900 kr ska betalas in för studentkryssningen om 30 dagar! Vart ska jag få dom pengarna ifrån? Lånar jag av mina föräldrar blir jag ju ännu fattigare. Varför ska allt i denna jälva värld vara så jälva dyrt?
Jag behöver vinterskor, jag behöver nya jeans, jag behöver en snygg fest klänning, jag behöver en kofta, mössa vantar halsduk. Det börjar bli vinter. Vad ska jag göra?

Jag kan inte följa med ut min bästa vän på krogen på lördag för jag har inga pengar, jag kan inte ta en glas vin ikväll med tjejorna för nathalie fyller år idag för jag inte har några pengar! Just nu har jag verkligen lust att gå och gömma mig och glömma allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback