Mina vänner får säga något!!

Nathalie vill du säga något i min blogg?
- bara för att jag är BÄST BÄST BÄST
varför ?  joo jag klarade av den hemska teorin en vecka efter jag fylt 18.
det måste firas, som min mamma sa tidigare idag "du måste alltid komma på en anledning till
att fira och festa va?"  hehe men det är ju ju jag , NATHALIE PERSSON.
Party like a rockstar ;)

plus på lördag är det halloween och då jävlar är det feeest ;D
trollunge !
 
Tobbe vill du säga något i min blogg?
-  jaja natta är väl bäst. ska nu bränna en skiva åt min vän sanniebanannie,
 allt jag har o säga om helgen är : Det är varmt... ska supa vidare nu, tjiao

och nu ska sanna säga något i min blogg!!
- tjaaaaaalllaaaaaa vi parta på en tisdag!!!!! tobbe håller på o göra en skiva åt mej vääärrsta party skivan ska de bli
!! alexandra har lovat o shaka ass me mej på dansgolvet sen bara hon o ja de blir suveränt kan ja lova"!!! vi dricks lite mer sen bär de av till ågatan wohoo de e fortfarande TISDAG mina vänner! men va fan gr de när man får umgås med dessa underbara människor:d i love it!! heeeeeejdååååå!!!!!!!


Det var mina vänner det, nu har dom fått säga något i min blogg! Nu kan dom inte klaga på att jag berättar nästan allt i min blogg! Dom läser nämligen min blogg dagligen! jag älskar mina vänner ska ni veta!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback