min tv kväll

Jag har en tv kväll framför mig med både bra och halv bra program och alla ligger på trean! Tv.nu har bra koll om tv tablån när man inte orkar gå ut i vardagsrummet och kolla tv tidigning! Så här ser min kväll ut framför tvn om jag får bestämma själv! Slänger vel in något inlägg lite då och då om något ointressant som vanligt och lite mat! Jag behöver vila för huvudvärken börjar komma tillbaka samt värken i öronen! Hej så länge!

  • 15:30 Just shoot me
  • 16:00 Top model 6
  • 17:00 Simpsons
  • 17:30 How I met your mother
  • 18:00 How I met your mother
  • 18:30 Scrubs
  • 19:00 Ensam mamma söker
  • 20:00 Sing a long
  • 21:00 Extra extra!
  • 21:30 Singing bee
  • 22:30 The fog

  • Länkarna är hämtade från Tv.nu


    Kommentarer
    Postat av: gabriella

    sv: tack för berömmet!:)


    Kommentera inlägget här:

    vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback