många minuter

Halleluhja!
Klar efter många minuters ombyte av olika klänningar, blev en svart tubklänning från gina som jag hade på BQ festen. men vill egentligen ha en klänning från Nyår, men det tyckte inte mamma och tuss! men tror nog att jag kommer att ändra mig i sista sekund eller till och med ta med mig den klänningen till emma! Väntar nu på att henke ska komma och hämta mig så vi kan börja festen! Eller har redan börjat! har druckit lite dooleys och smakat lite cider av mamma och tuss och en klunk öl av jörgen! Jaharåååå!

Jag funderar på att ta nattas blåa tubklänning jag har lånat av henne, men va fan jag vet inte, vill inte vara hel svart faktiskt! Nu ska jag fråga sanna om råd! Det får bli hon som bestämmer vilken klänning jag ska ha  på mig ikväll! Blir i allfall svarta strumpbyxor och sen mina svarta stövlar och svarta skinn jackan men kan vara skönt med min höst jacka med, bläääääÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback