Ledsen

Idag vet inte jag vad det är med mig, jag är på världens dåligaste humor och har gråtit hela förmiddagen! Ledsen för inlägget som jag har tagit bort nu! Iallfall nu till vad som händer idag!
Håller på att bränna en skiva åt henke som kör oss idag! Jag vet att han tycker om musik, sånt som är på eastfm.se så håller på att bränna en skiva åt honom med sådan musik! Hoppas att han blir glad! ska gå upp till centrum snart och köpa lite choklad.. Sen ska jag börja göra mig i ordning för kvällen!

Kvällen bjuder på förfest hos emma i malmslätt och sen krogen! Inatt får jag nog kul, stanna hela natten tills det stänger också förhoppningsvis! Yeaaaaah! Nu ska jag börja sätta fart! hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback