körsbär och sagan om ringen

Har suttit och kollat på många olika klipp på youtube med min lillebror nu ett ganska bra tag! Från sagan om ringen parodi till björn gustavsson i parlamentet och melodifestivalen! Vi har fått oss ganska många skratt han och jag här inne i mitt rum! Men snart börjar bonde söker fru har jag för mig så ska lägga mig i sängen nu! Får se om det kommer något mer inlägg senare!

Imorgon som sagt blir det hämta mitt pass hos polisen, plugga teori och sen har körlektion och sen förhoppningsvis leka med Emil "Kärleksproblemet / dj snabbo" Baumann. Hej hej hej



P.s Ska vi plocka körsbär i vår trädgård, du och jag?

Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥ ~ Mode- & Fotobloggaren

Ah tycker jag med :)

Fin bild där haha ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback