jälva hosta!!!

Jag vet någon som inte kommer kunna sova mycket inatt, nämligen jag! Jag hostar så mycket att håller på att spy, ondare i bröstet får jag varje gång och jag hostar ca 2-4 på en minut! Hade jag haft körkort hade jag tagit bilen till pappa för att hämta mina mediciner. Det är därför man ska bo på ett ställe så man slipper glömma saker! Suck, jag har lust att slå en stekpanna eller något i huvudet för att tuppa av så jag slipper hostan. Min pappa vägrar att komma in med medicien heller, så nu har fixat te vilket jag hatar. Nu ska jag se på vänner!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Michaela

Stackare, hoppas du kan sova lite iaf (a)

Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 21:17:22
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback