jalla jalla jalla

Nu är det så här att jag ska röra på mig för att gå ut och möta upp madelen och viktor och sen gå till bussen och möta sanna och sen hämta ut bio biljetterna till bion med syster på fredag! Sen blir det träffa tjejorna och ta ett glas! Kan bli otroligt trevligt om jag ska säga det själv!

men som synd är vet jag inte när det kommer något mer inlägg då vi inte har något internet hemma för det har lagt av. Är ju hos min mor nu men ska inte hit mer! Och skolan blir det inte förns på fredag! Vi får se helt enkelt! Åter kommer när en dator kommer upp! Puss på er så länge ♥




Gammal bild med sådär sitter jag oftast när ajg skriver inlägg hos mamma!

Kommentarer
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Läs så får du allt se :D

Kika in min häxhatt jag gjorde idag i skolan? [Jag går florist].. /Linda :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback