Jag och mina grabbar

Idag skulle jag kunna skriva flera miljoner år för att beskriva min dag från ca kvart i tio till tio i tre. Helt ärligt finns det så mycket spännande och roligt som har hänt idag! Jag kan skriva om två! Här kommer dom två roligaste!

Jag tobbe och henke ska gå och prata med tore våran mentor. Jag får ett skrattanfall och kan inte sluta, skrattar och skrattar. Och vet ni vad det värsta var? Att jag började skratta för jag tog handen inför glaset på andra sidan fönstret och lekte tiger med handen! Visst har jag ganska knasig humor?

Sen gick vi på mentor tiden och efter det tog vi oss till sjukhuset för att hälsa på anton som ligger på sjukhuset! Vi yrade bort oss helt och hållet och hamnade helt fel! Vi tog fel på avdelning 73 och husbyggnad 73. Vi gick fram och tillbaka 4 gånger, hur bra är vi? Träffade anton en liten stund innan han blev för trött, tycker så synd om dig gubben!
Sen åkte vi till skolan för att hämta nathalie, då drog vi igång steron i bilen på högsta volymen och pumpade musik från typ 90 talet och lekte as coola med nervevade rutor! Sen dansade vi medans vi väntade på natta till laz ketshup song.. Folk skrattade jätte mycket när dom gick förbi, inte så konstigt va? Nathalie filmade även så ska försöka få tag på den så ska ni får se hur kul jag har med mina vänner!

Nu sitter jag här! Ikväll blir det pizza och andra godheter! Dock ensam, någon som vill göra lilla mig plattsättare sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback