Jag klarade fas A

Jag klarade fas A på teorin idag på körskolan, jag blev så glad att jag ville skrika rakt ut! har nämligen kört fas A 15 gånger utan att klarat det. Så nu är jag glad och kan äntligen gå till Fas B, klarade nästan fas B idag också. bara 6 poäng ifrån, det går bra nu som petter säger! Körning gick också bra, körde på rondeller idag! lärde mig något nytt!
Så känner mig stolt idag för en gångs skull! Har nästa körlektion på torsdag så skrev upp mig på datorn två timmar innan körningen! Dock kommer jag inte ihåg när jag hade datorn, illa! haha!

Sen gick jag hem till nathalie och pratade lite! Sen gick jag och tobbe till stan för att han skulle handla då köpte jag lite chocklad och en powerking för att jag var så duktig på körskolan! Ligger och väntar i min väska! hihi!!


Kommentarer
Postat av: annalinnea.

svar, tack så mycket :) men du? Du har inte sett någon snygg svart jacka någonstans?



Puss!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback