Jag hatar detta, ge mig medicin

Eftersom jag är helt slut efter allt hostande ska jag gå och lägga mig nu trots allt är det ju lov! men hostan dödar mig! har sprungit till toaletten 4 gånger nu för jag hostat upp en stora slembollar. Äkligt jag vet, jag hatar det kan jag medela er! Min huvudvärk blir bara värre, jag tar i så dant i hela bröstet att jag får ont i magen, som håll kan man säga och även ont i pannan när jag tar i , halsen ska vi inte snacka om! Hostan är en vanligt förkylnings astma eller jag har det året om! Folk tar avstånd från mig på stan och på bussen kollar alla snett på som om jag smitter ner dom! Blir galen på sånt! JAG VILL HA MIN HOSTMEDICIN!

Jag hatar verkligen det här, jag tror inte ni förstår! Sist jag hostade så här gjorde jag en spricka i mitt ena revben för jag hostade så hårt. Blir inte förvånad om jag hostar sönder rösten också snart! Jag behöver sluta röka, jag röker med svår astma hosta! Jag är fan galen! eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Carita

Jobbigt.. hoppas du mår bättre snart. o: <3

Postat av: linda

usch för hosta :/

2008-10-28 @ 11:01:18
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Usch, hoppas du inte har bronkit som min kompis fick. Hon hostade så mkt att hon tappade rösten mer eller mindre.



Åh så ska man ju inte ta slemlösande hostmedicin på natten, för då hostar man ihjäl sig =(



Krya på dig

2008-10-28 @ 12:14:35
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback