Inget internet!!

Dåligt med inlägg i bloggen pågrund av att mitt internet är nere hemma. Konstigt nog kan man säga! Man känner sig lite handikappad utan internet vill jag lova! Helgen har varit och i lördags var det kul, förutom att alla kallar mig fyllo, speciellt tobbe som sitter bredvid!

Sitter i skolan och skriver ett litet inlägg! Svarar på era kommentarer när jag får internet igen eller om jag åker hem till min mamma imogron för att träffa nathalie! Hon fyller år imorgon och min extra mamma fyller år idag!

Fick med mig systemkamera hem idag igen pågrund av att jag aldrig gjorde uppgiften så har tills på fredag på mig! Är även ledig hela veckan tills på fredag. Ganska skönt faktiskt och sen är det lov nästa vecka! yeaah!!

Har haft möte med min mentor hela morgonen, och ska ha möte igen på fredag TJUGO ÖVER SJU! min mentor kommer och hämtar mig tio i sju på fredag morgon, jätte kul. eller inte! Nu ska jag ut och röka med mina vänner!! hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback