hej bloggen!

Hej bloggen!

Dåligt med inlägg idag jag vet, första kommer nu! Jag drömde inatt att min pappa dog och jag var i skolan så en präst och 2 poliser kom in på lektionen och sa att jag skulle följa med till ett rum, sen kastade jag en stol på polisen och gick tillbaka till klassrummet gråtande och skrikande och hämtade min mobil och stack! Ganska läskigt! Jag vaknde av att jag grät! Usch!

Just nu är min lillasyster här, skulle ju på stan med henne och anne idag! Anne fick akuttid på sjukhuset då hon har jätte ont i bihålerna! Syster sitter och kollar på mamma mia och jag ska klä på mig alldeles straxt! Host host!
Har nu fått min hostmedicin så ska straxt ta flera liter!

LAY ALL YOUR LOVE ON MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Hej hej!!

Usch då, tråkigt att vara sjuk...

Tack så mycket för din fina kommentar!! :)

Allt är bra med mig!!

Själv då??

Kramar

Postat av: annalinnea.

svar, aah okej, ja jag vill ha en snygg typ kort kappa som sitter snortajt :) har en från HM redan men ja, den är ju inte svart!



funderar på peak jacka från stadium men dom går på nästan 4000, vet du om någon är nöjd över den?



Kramar

2008-10-28 @ 13:50:58
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback