FRUSTRERAD!

Idag har det varit en jobbig och tråkig dag! Nu ska ni får höra vad jag har fått vara med om!
Min mentor kom fem minuter för tidigt så jag var i skolan ca 10 över sju! Halv åtta var mötet som tog ca 3 JÄLVA MINUTER! fem över halv åtta satt jag i en tom och tyst skola och tog mig en choklad och tyckte synd om mig själv! Tur fick jag sällskap av mimmi som kom och lämnade pengar! jag dansade och sjöng i omklädningsrummet till high school musical låtar! Bra jag är va? Sen blev det mentortid! Sen estétiskverksamhet. Hallå? vad gjorde jag? pratade med alex om allt från inget och efter ett tag fick jag och anton nog så vi smöj iväg och åt med jacke och tobbe, tobbe åt 7 hamburgare jag blev proppmätt på 3. YES! mötte upp alexandra för en cigg och följde med henne och åt. Där pratade vi om sex, vi satt och skrattade i matsalen, ganska högt också! berättade lite roliga sexäventyr! Sen blev det Ivval och jag gjorde klart repotaget. Blev as bra! Visar bild sen!

Nu över till det andra som är frusterande! Går till bussen från skolan till rese, då är det 20 minuter kvar! Alex hängde på, kom en annan buss som vi hoppade på och fick då vänta 21 minuter på min buss hem, efter 40 minuter hade den fortfarande inte kommit, till slut kom den och jag frös och var trött på allt! Torr om läpparna är jag med! Hungrig är jag med! Nu ser jag fram emot filmen! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback