dags för partaj

alldeles nyss skulle jag katterna mat och tog fram burken och tar tag i locket och allt ramlar ut över hela köksgolvet. Trodde allvarligt att jag skulle dö! mat över hela golvet, skrek rakt ut "KRIIIIIIIIIIISTUUUUUUUUUUUUUUS! " istället för att zimba och dante åt av maten på golvet åt dom tosses mat, smarta katter!

Nu ska jag fixa det sista och sen gå upp till centrum för att köpa powerking och sen ska jag ta bussen hem till nathalie för lite partaj med henne och sanna och tobbe! Ikväll blir det tydligen plaza! Sover även över hos nathalie i stan, men kanske tar sista bussen hem vid halv tolv! Beror på hur jag känner med hostan och förkylningen! Jag håller tummarna! Nu är det dags att sätta fart ska gå om ca 50 minuter! Hej hej hej hej!



Dagens/kvällens outfit!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Det är dyrt att röka. Och ve du vad, vi hade fest hos oss, inflyttnignsfest... det kom väl 35-40 pers och det var faktiskt bara en som rökte och hon slutade efter två veckor, för det var inget roligt längre, haha


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback