trött trött trött

Imorse var det väldigt svårt att komma upp, ställde klockan på sex för att snosa en halv timme för att hinna käka lite frukost och fixa iordning mig då jag skulle gå till praktiken halv åtta! Kvart över sju kom jag upp ur sängen! Blev snabba puckar. Så gick och gäspade större delen av dagen! Mina fötter värker och även mina knän. Fick ingen frukost idag så blev inget käk förns vid halv ett då jag fick en timmes lunch! Åt världens godaste kycklingsallad!

Är helt slut och har käkat pizza och druckit julmust! ska gå och lägga mig och vila någon timme innan muppen ringer och vi ska ut och fota lite! Har fortfarande inte gjort mina två uppgrifter. Men idag blir det gjort vare sig jag orkar eller inte!

Imorgon börjar jag inte förns tjugo över ett, har egentligen bokat in teori mellan 11 och 13 men kommer aldrig palla det. Har inte fått sova på hela veckan! Behöver sömn! Mer inlägg senare ikväll nu väntar sängen en timme! hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback