tidsfördriv!

Vad gjorde du igår: Sov och träffade tjejorna
Vem träffade du sist: madde
Vad är det sämsta nu: att jag inte har någon pojkvän
Vad är bäst just nu: att det ligger fanta på sängen som väntar på mig
Vem kramade du senast: Alexandra
Vem ringde du senast: mimmi
Vem ringde dig senast: mimmi
Vem sjöng du med senast: jag vet inte
Vad skulle du vilja göra nu:  ha sex 
Vad tänker du på: en hemlighet
Vad undrar du just nu:  om jag ska gå till sängen och dricka fanta
Vad spenderar du dina pengar på: alkohol , krogen fika och cigg.
Vad drack du senast: mjölk
Vad har du för planer till helgen: SOVA och åka till gammelfarmor och göra bloggdesigner
Har du stadigt sällskap: Nej Nej
vad/vilka betyder mest för dig: familjen vänner och min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback