tack så jälva mycket syster

Just nu är jag förbannad! Det håller på att bli mörkt ute och + att det regnar ute. Alltså kan jag inte gå ut med bella och fota min bästa ide till IV valet! Min syster sket i mig för hon var tvungen att vara i stallet för att rida ut med en vän. Hon ska inte ens rida hennes häst och hon behöver inte det. Hennes häst får nämligen inte rida ut pågrund av stel i bakbenen! Hon dissar mig, min egna syster när hon har lovat! Igår skulle vi ha gjort det men då var kompisar och simhallen viktigare! Och idag hennes jälva häst!

Jag hatar den här hästen, som anne sa förut "hästen går före allt" JAG TROR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN! Nu är min uppgift förstörd och så ska jag stå som ett jälva fån imorgon och förklara varför jag inte har gjort uppgiften. Tack så jälva mycket syster!

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg.

hur gör du ???

kan du fixa min ???

Postat av: emma

2008-11-09 @ 18:58:20
Postat av: emma

jag vill ha bilder på min katt och mitt marsvin och såklart mig själv. jag skulle gärna vilja ha som massa blommor runt.

2008-11-09 @ 19:04:25
URL: http://emmaomiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback