Snart jul, bara 2 månader kvar

Nu har jag lugnat ner mig lite och fått lite skratt och leende! Det behövs ibland vill jag lova! Speciellt så här i det dystra höstmörket. Trött är jag så att det skriker åt det men jag vill inte gå och lägga mig. Jag vill sitta uppe och vänta och vänta. Jag kan kanske få vänta en eller tre timmar jag vet faktiskt inte! Det märks vel om jag somnar på tangetbordet och dreglar ner det totalt så det går sönder! Det skulle verkligen vara så typiskt mig. haha!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag är slut på fantasi idag känns det som! Är verkligen inte på humör för något just nu! Idag ville min farmor ha min önskelista till julen, hon sa "ta det lugnt pappret blir helt kladdigt"!
det är snart jul, det är faktiskt mindre än 2 månader kvar! Dags för nerladdning av julmusik i högsta hugg!

I Just Loove christmas and christmas songs!

P.s nu ska jag röka, för jag menar det vill ju ni verkligen veta, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack vännen.

Postat av: Lisa

Jag tycker också om julen, men mer om pyntet;)

sv: Tack så mkt=D

//Kram Lisa

2008-11-03 @ 22:17:55
URL: http://lisaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback