Ps och sånt

Sitter och väntar på att min pappa ska ringa så ska vi åka till stallet till min syster. Ska dit och fotografera min systers häst åt henne! Låter henne aldrig fota själv med skolans kamera! Så dum är jag verkligen inte om jag ändå är lite dum. (internskämt) Just nu spelas Run DMC - It´s like that. Den ger minnen av att åka bil med henke då den här låten oftast spelas på högsta volym och alla sitter och diggar! tider det!

Satt och lekte lite på PS igår och lärde mig svart vita och färgade bilder. Detta är den första bilden jag försökte med, tyckte det blev bra för att vara första gången! Jag börjar lära mig, behöver bara lägga lite mer energi och tålarmod på det!



Fotograf: Jag
Bild : Maria och tosse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bort med Katrin i Idol:

medkatrin" rel="nofollow">http://www.namninsamling.com/site/get.asp?bortmedkatrin

2008-11-09 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback