övertrött

När jag är alldeles för övertrött blir jag nästan som en 10 åring sådär glad och skriver vad jag tänker till mina vänner (oftas dom som känner mig mycket väl och kan mina olika humörsväningar) sitter och sjunger högt och gräsligt för mig själv, just nu till hot stuff med Pussy cat dolls nu tog den slut så ska leta upp någon ny, det blev pittbull - go girl! Äklig bra låt..

Så här kan det t.ex gå till när jag är mycket övertrött när jag pratar med Dj snabbo (emil)

Bauser säger:

dirty

mtf

AleeK ´ Z ´ säger:

va?

Bauser säger:

jag är en dirty mtf

?

AleeK ´ Z ´ säger:

jaha

tänk på att ajg är alexandra käll hall

man pratar inte engelska med mig

Bauser säger:

njahe

tyska?

AleeK ´ Z ´ säger:

nej

svenska

Bauser säger:o
kaiiii
dg du?

AleeK ´ Z ´ säger:

ah

jag lekte med göran

Bauser säger:
e han där?

hane väl död?
AleeK ´ Z ´ säger:

nej

han lever

och du får inte vara med och leka

Nu ska jag sjunga på broooolin
"Jag har aldrig sagt att jag är som alla andra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback