ont i fötterna och förberedd!

Är helt slut efter denna här dagen! Har gått runt och stått hela dagen, packat upp i butiken varit på lagret mhm.. Det funkar, det gör det! Dom jag jobbar med är jätte trevliga, iallfall om flesta! en super söt kille jobbar där också! gör det lite roligare! hihi! Dock blir det ingen praktik imorgon då det är nationella prov skriftligt imorgon mellan 08:15 - 13:15. Jag har laddat upp med allt möjligt!
- Bananer
- Drick yougurt
- 2 powerking
- vatten flaska
- Kexchoklad
så jag klarar mig mina timmar jag ska sitta och skriva en uppsats! Efter det ska jag till körskolan och plugga teori. Mitt huvud kommer nog sprängas imorgon. Så det lär nog bli sängen så fort jag kommer hem imorgon! Nu väntar uggly petty och sen DH.

P.s mina fötter dödar mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att få vila och mysa lite då. Lycka till på provet imorgon!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback