nu är det dags!

Just nu är jag rädd. Rädd för att jag har fått veta sanningen om mig själv, jag är så rädd att det har bildats en stor knut i min mage. Jag kan inget annat göra än att hoppas att det går att ta sig ur. Imorgon kommer första steget, det jobbigaste steget på hela resan att ta sig ur.

Jag har fått tillbaka min huvudvärk och sen har jag börjat snorat igen jätte mycket. Det suger ska jag berätta för er! Imorgon har jag "heta arbeten" hela dagen med felix. Tydligen om brandsäkerhet på olika vertyg. "Ni kan ju ha OÖMNA kläder" felix kollade rakt i mina ögon och säger så! Den tackar vi för felix! Så det blir mjukisbyxor på sig! En slappis dag åter igen! Guuud såå skööönt ska ni veta!

Pratar här för fult och lyssnar just nu på Headhunterz - Victim of my rage, äkligt bäst om jag får säga det själv!
Nu ska jag prata vidare snart!



min bästa vän madde och jag på krogen i sommras!
Jag älskar dig bästa vän!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

hoppas det går bra då! :) mysis är det allra bästa! ;D

Postat av: Lisa

sv: Japp=D,du med=)

//Kram Lisa

2008-11-05 @ 14:20:11
URL: http://lisaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback