Natti natti och godnatt

Nu skiter jag i detta, har gjort det jag ska för kvällen. Jag behöver sova! Dock en liten sovmorgon imorgon på en halvtimme. Börjar inte förns nio imorgon. skönt som tusan ska ni får veta! men men har satt på min värmemadrass nu som min extra mamma tog ner från vinden idag! Förstår ni hur skönt jag kommer sova inatt med en varmsäng hela natten? I´am happy!!!

Imorgon blir det ställningsbygge, byggbyxorna på och stor tjock jacka! Kan nog bli mössa också! Kanske kan låna syrrans! Aja nog för idag! Svarar på kommentarerna imorgon!

Puss på er!



jag saknar min vän alle, han pluggar förtillfället i skövde och är inte alls hemma något och inte äns inne på msn! saknar våra fyllesamtal! Hoppas han kommer hem snart!

Kommentarer
Postat av: Tobias

får nog hålla med dig där :D

Postat av: Linda

Oo tack så mycket!=D Allt är bara bra med mig=) Med dig?=)

2008-11-04 @ 00:23:13
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck - Sexparty?

Maken sa igår att träning ger färdighet så det är väl det jag håller på med .. Nästa gång vet jag ju hur man gör. HAHA!

2008-11-04 @ 10:09:40
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback