Nationella prov och teori

Idag är jag helt slut i huvudet, totalt helt jälva slut!
Först blev det nationella prov skriftligt i svenska B som började kvart över åtta. Blev färdig runt elva tiden, som tur fick jag gå ut och ta en rökpaus vid tio, då huvudet höll på att sprängas! Det gick sådär, blev lite stressad på något vänster men hoppas iallafall på ett G. Sen blev det till körskolan och plugga teori, jag sa till mig själv att jag går inte här ifrån förns jag klarar Fas C, efter 3 timmar klarade jag äntligen Fas C då jag hela tiden fick 51 52 51 54 och sånt där och 56 är godkänt höll allvarligt på att bli galen! men klarade det till slut! Nu är det bara Fas F och repetion kvar sen är det dags! Bli av med skiten och få det efterlängtade körkortet!

Har inte käkat något idag än heller,  bara 1 banan druckit lite yougurt och en kexchoklad och 2 powerking. så magen skriker och huvudet värker! Alltså ingen bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback