mysmogno i min ensamhet!

Känner mig mysig idag, mina favoritmjukisbyxor en stor stor tjocktröja som jag har fått av en vän och håret nytvättad och luktar gott och till sist mysiga tofflor! Nu är det ända som fattas någon att vara mysig med! Ni vet när man bäddar ner sig i sängen och tänder massor ljus och ser på tv och bara myser sönder? Sånt skulle jag behöva nu! För imorgon blir det en lång lång dag för mig!
Jag ser verkligen inte fram emot den, precis som förra fredagen när jag hade möte i skolan, en lång lång dag! Samma sak imorgon! Nu ska ni få veta!

07:19 buss går till skolan
08:15 -10:10 - Iv val
10:45 - 12:15 - Religon
12:15 - 13:15 - Svenska B
14:30 - 15:30 Svenska B
16:00 - 18:00 Körskolan för teori!

Jag hatar långa långa dagar! Skolka får jag inte heller göra nathalie heller! Nu ska jag fortsätta lyssna på min jälva bäst musik, nu spelas headhunterz och jag bara njuter! Får se om det bli något mer inlägg, har nämligen inte börjat med läxorna än! Bajs på mig!

Puss på er!



Vintern 07 , Jag saknar mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback