mitt jälva knä och idol

Jag slog just i mitt knä, mitt på knäskålen i skrivbordskanten. Jag höll på att svimma för någon minut sen så ont gjorde det! Så sitter just nu och gråter.

Har kollat på idol, Robin är ju så jälva snygg och kevin är så jälva bra. Jag tror faktiskt att det står mellan johan och anna. Annas röst var kass idag likså johan, alice var sådär men inte perfekt! Alla har sina dåliga kvällar! Tråkigt nog!

Nu ska jag byta om till min pjymas och hoppa in i min varma säng, satte precis på värmemadrassen, alltså är den varm om någon minut! Lyx eller vad? Ska försöka hålla mig vaken till fem i halv elva och inte missa röstningen som jag brukar göra fredagar jag är hemma!

Puss på er!
Imorgon ska jag soooooooova lääääääääääääääääääänge fuckers!



jag spelar gitarr på musiken i nian våren 2006

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du spelar gitarr ;)



Jag är nog inte så noga med gran faktiskt, då vi inte skall vara hemma på julen så känns det lite trist att ställa fram.. fast kanske ändå. Haha.


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback