mätt och belåten

mätt och belåten sitter jag här och lyssnar åter igen på nomy. Jag och min syster lagade maten idag. Falukorv och spagetti, men jag drog till det lite lyxig till mig själv och tog några falukorvar och la i en skål, hällde på tacosås och ost och in i ugnen. Med ris som vi hade kvar sen igår. Det är dunder gott! Blev över så får det till lunch imorgon på praktiken med! mums!!

Väntar nu på att mimmi ska ringa så jag kan gå ut och röka! Ikväll blir det film med syster, mycket syster idag börjar jag märka! Vi är vänner idag, det händer inte allt för ofta! Men vi gillar det. Nu ska jag plugga lite teori , hej hej!


Kommentarer
Postat av: Julia

Postat av: Julia

Tack tack jätte kul att du tycker det :) din blogg är jätte fin och den där bilden på din lilla syster när ni gör en annan variant av heidies bild , var grymt cool:) xoxo/Julia*



p.s.förlåt för komentaren innan råkades trycka

2008-11-19 @ 18:30:10
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Zarinah svarar

Thanks!! Kul att du tittade förbi min blogg!! Allt bra här!! Hoppas du får en fortsatt bra kväll!! :D

2008-11-19 @ 18:41:07
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback