körkorts teorin!

Nu ska jag ge ett stort tack till Fia som har gett mig körkortsteorin uppgifterna till mig. Så jag slipper spendera timmar på körskolan längre! Tack tack tack! men imorgon ska jag ändå sitta där i några timmar och plugga lite!
Har precis duschat och under tiden satt min extra mamma och försökte på Fas A, hon är 48 år och fick 45 första gången. Det är nästan illa hur dåligt dom vuxna vet alla trafikrelger. Det är ju inte direkt samma som det var för dom för ca 30 år sedan! Thats Life!


Ska prova på fordonet när jag har skrivit klart och fönat håret! Får se om det blir något mer inlägg sedan! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt :)

Postat av: Amir Akrouti

sv: we love alcohol baby ;)

2008-11-17 @ 21:44:32
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback