jisses, helt slut!

Jisses vad jag är slut i kroppen idag! Sitter och nästan skakar för jag är så frusen och min mage mullrar hela tiden och mitt huvudvärker! Har varit ute hela eftermiddagen utan mössa och handskar och byggt en ställning på 9 meter. Det var kallt och vi fick inte gå förns vi var klara med ställningen! Men roligt har jag haft med min klass iallafalll, var bara att bita ihop och skoja runt med grabbarna! Ibland är det så skönt att umgås med grabbar då det inte blir mycket skitsnack utan bara bus m.m..

Väntar ivrigt på mat, funderar på att gå och ställa mig i en varm varm dusch och bli lite varm! Det är verkligen kallt ute, på torsdag när vi ska bygga klart blir det långkalsonger och två stora tröjor + vinterjackan! Hej köttbulle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback