jälva telefon

Jag somnade i min säng, men väcktes av att mobilen ringde och låg ca några cm från örat. Bra sätt att vakna upp på! var så trött att jag var tvungen att fråga vem det var fast han sa sitt namn! Kände mig lite taskig där, får gott göra någon gång!
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra min stora hemma kväll eller inte, det känns så lockande!
Funderar på om jag ska upp till centrum eller inte och köpa mina gottigheter. Ikväll blir det tacos, hur gått är det inte då?




jag i januari 2006

Kommentarer
Postat av: carina

hej hej var längesen jag var inne hos dig,,, så nu var jag bara tvungen hih, här blir det hemma kväll med sonen, skulle vilja gå ut o parta lite men har ändå sonen och inga pengar, eftersom jag också idag var hos tandläkarn. suck

ha en fin lördag

kram c


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback