jajaja sova dags va?

Ska snart hoppa i säng, imorgon blir det en lång dag. kvart över åtta till halv fyra. Gosh! jag längtar inte iallfall! Sitter och sneglar på sannings ögonblick. lite små roligt sådär faktiskt, sitter även och smsar med nicke. sånt är livet! 

nästa vecka när december börjar har jag något inbokat varje vecka till v 2 , goosh
(har inte skrivit med mina 5 körlektioner jag har bokat upp.)

5 december - utgång för att säga adjö till nathalie som åker utomlands i två veckor
12 december - lussevak hos mig med dricka och film m.m
19 december - julavslutning utgång ?
24 december - julafton
25 december - utgång
31 december - nyårsafton = utgång
v2 2009 - uppkörning och teori.

kan bli en rolig månad om det finns pengar till allt! Julklappar kommer i sen tid. brukar aldrig ha råd med julklappar så mina närmaste brukar få efter mellan dags rean, jag vet det låter elakt men va fan, jag lever på 1050 kr i månaden. jag har dubbelt upp av allt. Finns inte pengar till det. aja dom är vana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback