jag hatar pengar!

Nu har jag betalt studentkryssningen för mig och 3 vänner, det såg ganska snyggt ut att ha över 3000 kr på sitt konto, men svips så försvann alla pengar på några minuter och nu återstår det 73 kr. Jag hatar pengar!
Just nu spelas T.I. - what you know. Den låten spelade jag om och om igen i veckor i sträck när den kom ut. jag avgudade den låten. Det var tider det!

har käkat och har jätte i ögat, det är väldigt irreterande ska ni veta! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på att mimmi ska ringa så jag kan gå ut och röka! funderar starkt på att gå och köpa mig något gott på ica. Endast bara för att jag redan är tjock och fet! Hallelujah!



Jag brände ansiktet på öland förra sommaren. mindre snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback