jag blir så jävla AAAAAAAAAAAAAAAAH!

Idag har varit en frustrerad dag! Har fart och flängt över allt känns det som! Imorse var det lättare att komma upp och kom till skolan med ett leende! Gick på frökens lektion osv. Innan Iv valet går jag upp till min mentor för att säga hej , (jag måste gå upp till honom varje dag jag är i skolan, fråga mig inte varför) ialfall och han säger att han är besviken på mig. Då visar det sig att någon har skickat ett mail till honom med länkar med videoklipp jag har lagt in på youtube från fester osv, dom jag visar här på bloggen! och börjar prata som en jag vet inte vad att jag var jag vet inte vad! Det slutade med att jag blev arg och börja prata om att hans barn barn gör lika dant! Visade honom hur han kunde göra!

Min mentor har inget med det jag gör med mina kompisar på helgerna och vardagens utanför skolan. Jag blir så jälva förbannad att han ska lägga sig i mitt liv.+ att det är ALLTID jag som får skiten för något som händer! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag tycker det är dåligt av personen som mailat länkarna till din mentor.. denna person vill ju bara förstöra.. Trist.


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback