hur kan man sätta sig själv vid sådan smärta?

Hur kan man ge sig själv på att skada sig själv så jälva mycket? Helt sjukt att man ens verkligen kan göra något sånt mot sig själv. Jag ska vel inte säga så mycket eftersom jag själv har skärt mig själv en gång i tiden (då jag mådde som värst) men det är väldigt många år sen och idag ångrar jag mina ärr. Men så här mycket är ju inte direkt normalt!

Gå in på den
här länken och kolla själv! Äkligt, mycket blod!
varnar känsliga personer, är ni känsliga mot blod och djupa sår! KOLLA EJ!

Kommentarer
Postat av: Julia

Urssch den där läken ;) den har jag sett förut blev typ spyy färdig ! ursscch urrsschh!! fattar inte hur man kan göra så?:) Nåå jag gör inte så mycket pluggar lite smått till ett prov men hatar so så det är inte så mycket för det ;) Haha du då?:) Pusspuss/J*


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback