hel nice

Idag var jag med om något läskigt när jag hade min körlektion. En lastbil höll på att tappa sin last på motorvägen och tappar till slut ett stort järnrör och hamnar några meter framför bilen. Får panik och försöker att väja, gick bra! Fick iallfall beröm! Det var lite läskigt! mer om det i kväll!

Bokade in teoriprov och uppkörning idag. Känner mig redan stressad fast att det är många dagar kvar. Jag tänker inte säga till någon vilken dag det är. Har bara sagt vecka till mamma för hon ska veta när jag behöver pengarna! Kan säga så här. Januari 2009! Kände att jag ville ha lite mer körlekioner innan och ha god tid att plugga teori! Kommer bli kalas bra! Det finns två dock som vet när det hela händer. Det säger jag inte heller eftersom mina vänner läser min blogg och kan då fråga ut dom totalt! hihi!

ska snart in till stan och fika med mina tjejor och andra vänner. Kan bli hel nice! Ska vara i stan sju så ska se lite tv nu och föröska få ta i mimmi!

P.s klarade även fas fordon idag, hel nice dag är det! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback