Hej hej hemskt mycket hej

Hemma ifrån skolan och sitter och lyssnar på nomy, så klart och nu spelas låten She reminds me of you. Den är väldigt bra, nomy är helt otroligt bra! kan se om jag hittar någon låt på youtube med nomy. Annars händer det vel inte så mycket idag. Slappa står nog på schemat idag. Studiedag imorgon och på onsdag, hur skönt är det inte? Men imorgon blir det körlektion och terio halva dagen, dock mindre kul!

Nu ska jag tydligen gå ner och ta diskmaskinen, det var det första min pappa när han nyss kom hem! Hörde att han öppnade diskmaskinen sen skrek han "Ta diskmaskinen" min pappa är väldigt lat och tänker oftast bara på sig själv!

I nästa inlägg kommer dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback