förjävlig jälva dag!!!

Jag är trött och seg och ont i huvudet och är allmänt förbannad! Jag tror jag håller på att gå in i väggen! Helt allvarligt! Just nu är det så mycket som händer och vissa saker hinns inte med! Jag är trött på det mesta just nu! Idag har ungefär allt gått åt helvete (förutom att vi fick skolkatalogen idag). Jag behöver kärlek idag, jag är så känslig att jag höll på att börja gråta när jag la mig på sängen. Skolan tar över allt just nu + teorin till körkortet! Alla pressar mig och jag klarar inte av att känna mig stressad och pressad!

Tisdag Onsdag och torsdag ska jag ha felix, läraren jag hatar mest över hela världen som (har förstört min syn på bygglivet) för ställningsbygge! Nästa vecka är det Nationella prov i Svenska B mellan 08:15 - 13:15. min lärare sa idag att vi lär sitta minst 3 TIMMAR! Ska jag jubla eller gråta?

Jag behöver komma bort från allt ett tag. Bara någon vecka att slippa tänka på allt som man tänker på ständigt! Någon som vill betala en resa åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback