Den stora Dagen!

Idag är jag pepp, solen skiner och jag har ingen huvudvärk och öronen värker inte! Dock är det frost ute, mindre kul!
Jag skrev ju att jag skulle kolla på the fog igår kväll som gick på trean halv elva, jag såg tio minuter sen bytte jag kanal. Jag har drömt marddrömmar om dimma hela jälva natten! Det var hemskt! Jag kan inte se på filmer längre!

Idag är det den stora dagen, den stora dagen då det blir bacardi grandmelon och kol svart katt och en himla massa skratt! Vid två kommer mimmi hit, då blir det att fixa iordning oss och börja små festa lite innan förfesten som är hos nathalie idag! Kommer även att sova där pågrund av att det räknas som söndag idag och då går sista bussen hem halv tolv! IT´S SUCKS!!!

Nu ska jag äta frukost och se på high school musical 2. Hej hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback