Andas andas andas

Nu är klockan halv tre och jag sitter och försöker sjunga med min krasliga röst jag har pågrund av förkylningen men går inge vidare! Och så väntar jag på mimmi. Just nu spelas Ted Gärdestad - himlen är oskyldigt blå. dock är den snart slut så får vi se vad som kommer efter den låten!

Juste det måste berätta hur arg jag blev för en liten stund sen! Skulle damsuga mitt rum och märket att det är blött på mitt golv och ser då att en cider har gått sönder i min väska och där i ligger min almenacka och körkortsböcker! Allt är totalt förstört! Almenackan är bara att slänga och körkortsboken får ligga på tork! Jag satte mig på sängen och sa "andas andas andas" till mig själv, jag var så jälva förbannad! Ett förslag har aldrig cider i en väska med nyklar i!

Nu ska jag fortsätta sjunga till Amanda jenssen!

Kommentarer
Postat av: IDAA

Hoppas du får en trevlig kväll :) puss


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback