Yeah och eeh

Sådär nu har jag tagit min "vanliga" kvälls cigg med nathalie på våra vanliga platser. Idag pratade vi om kläder och såpa serier, hon kom även på en jävla bra låt! Hon är cool hon, hon är en sann vän som jag litar på till 100000 % YEAAAH!
Förresten är den dära nathalie singel, så ta henne grabbar fii faaan! Eeeeeeeeh!
Min dag blir inte så stressad imorgon heller, det känns UNDERBART! Ska vara på körskolan redan halv två, hade blandat ihop två tider, duktig jag är! Jag har märkt att jag skriver mycket yeaah och eeeeeh i bloggen, låter ganska gfjortis aktigt nästan!

Jag vill fiska, att fiska är nästan det roligaste som finns på sommaren. Jag ska fiska i sommar och få värsta jävla firren, då kommer jag bli ännu coolare. Så ska jag ta med mig nathalie, för hon kan fiska med mig för jag använder inte något jälva metspå för guds skull!

Just nu är jag en liten msn nörd och sitter och pratar med så klart nathalie , christoffer och emil och lyssnar på jason mraz med worldplay! Nu ska jag spela harpan. hejdå

Kommentarer
Postat av: "den dära nathalie"

så gullig du är alexandrio :D du är min bigbrother stjärna vän som jag kan lita till 10000% :D

men du får ändå inte anmäla mig till sanningens ögonblick =O

och vadå fiska ?! du är knääpppiiis :D

men älskar dig ändå <3

2008-05-28 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback