Samhällskunskap A

Samhällskunskap suger verkligen dåligt!
Jag hatar samhällskunskap och speciellt nu när vi gör olika arbeten, jag och anton har kommunism och jag förstår verkligen ingenting. Jag är verkligen trög på riktigt! Slutar om 9 minuter och då blir det att gå bort till bussen för att ta den till rese och sen ta nästa buss för att komma hem! Inget kul väder att gå i dirket.

Anton sitter och skriver rent vårat arbete för det ska vara inlämnat på måndag men detta är våran enda lektion denna vecka eftersom vi är lediga på fredag. Det är lyx att ha lite långhelg åter igen.
nej nej nu ska jag inte stanna var i datasalen i bibblan iallfall. Får hoppas att anton följer med mig så jag slipper gå ut själv.

Skriver mer när jag kommer in och då kommer dagens outfit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback